• Новости
  • Автомобили
  • Ваз
  • Калина
  • Ауди
  • Двигатель
  • Проблемы/Ремонт
  • Причины
  • Dnepr-future.com.ua/uk

    Опубликовано: 21.01.2019

     

    Основні елементи обслуговування в ресторанах

    Обслуговування в ресторані складається з таких елементів: зустріч і розміщення відвідувачів, прийом і оформлення замовлень, передача за­мовлень на виробництво, одержання і подача буфетної продукції, замов­лених закусок, страв, напоїв, розрахунок з відвідувачами, на сайте dnepr-future.com.ua/uk.

    Зустріч і розміщення гостей

    Привітання гостей - перший особистий контакт офіціанта з відвідувачем. Дуже важлива перша зустріч гостя при вході до ресторану.

    При цьому обслуговуючому персоналу необхідно проявити всю свою майстерність, щоб у відвідувача склалося найсприятливіше враження про даний заклад. Якщо перша зустріч виявилася невдалою, то надалі буде дуже важко завоювати довіру гостя. До прийому відвідувачів як бажаних гостей повинні бути готові в першу чергу ті, з ким вони зустрічаються: спочатку — швейцар і гардеробник, потім — метрдотель і офіціант, адже від цього у відвідувачів складається перше враження про рівень обслуговування в даному закладі.

    Зразу слід йти на зустріч прибувшому гостю, першим привітати його.

    Вітатись слід, як можна привітніше, відповідно до часу дня (" доброго ранку" , " добрий вечір " і т.д. )

    Такий візуальний контакт говорить гостю, що його тут очікують.

    Не робіть ніяких відмінностей, всі гості мають рівні права на ввічливий прийом:

    - дайте гостю зрозуміти, що йому тут раді;

    - назвіть звання відвідувача і його прізвище, якщо вони вам відомі;

    - зверніть особливу увагу на правильну вимову прізвища гостя.

    Звання завжди називають перед прізвищем, наприклад: " Доброго ранку пане професор Грицюк Б. А. "

    Коли гість вступає з вами в зоровий контакт, він судить про вас по осанці. Осанка сама по собі говорить багато, відображуючи ваше самопочуття. Зустрічайте гостя відкрито, як можна респектабільніше, однак без почуття підлабузництва.

    Форма звертання до гостя і точна назва його титулу - найважливіша частина процесу спілкування. Сама форма звертання багато в чому залежить від положення гостя в суспільстві, від його походження, а також від будь-якої ситуації, що може виникнути.

    Якщо ваше звертання до одного гостя може здатися йому цілком природнім, то це не означає, що так само можна віднестись і до іншого. Вибір правильної форми звертання - питання такту.


    Юний вболівальник Володя Бобенчик таки отримав жадану візу у посольстві Франції


    Трамп та Путін вперше потисли один одному руки на саміті G20

    Ауди Центр АИС-Харьков

    Салон:
    61093, г.Харьков ул.Муранова, 8
    Тел.: +38 057 714 0000
    e-mail:
    audi-salon-kharkov@ais.com.ua
    Режим работы:
    Пн.-пт. с 9:00 – 19:00
    Сб. с 9:00 – 17:00
    Вс. с 10:00 – 15:00

    Сервисная станция:
    г. Харьков, ул. Муранова, 3
    Тел.: +38 057 714 0000
    e-mail:
    audiwork@ais.com.ua
    факс: +38 057 703 59 75
               +38 057 703 20 28
    Режим работы:
    Пн. – пт. с 8:30 – 19:00
    Сб. с 8:30 до 18:00
    Вс. - выходной

     

      > Схема проезда и контакты

    Новости

    ?